2013年6月17日

龍小菌現真身

龍小菌現真身

驚現真身即潛水 龍小菌激似苟姑娘

蒙面歌手龍小菌終於現真身!前日下午約6時她在圓方整頭後,由經理人兼緋聞男友邵子風陪同下離去,沒戴口罩的她真面目曝光,她之前被網友譏笑似「紙紮公仔」,但原來她的樣貌頗清秀靚女,有網友還讚她似苟芸慧,叫她以後用真面目示人。
龍小菌被踢爆真身後,前晚在facebook留言慨嘆:「天圓地方……噢賣吉」,昨日更有讀者爆料指龍小菌跟邵子風在沙田同居,對於龍小菌真身曝光,邵子風昨接受記者電話訪問時仍死撐說:「係咪佢都未知,我冇正面答。」對於網友讚她似苟姑娘靚女,他說:「咁緊要咩!嘩,我好鍾意苟姑娘,演技中西合璧,似唔似樣見仁見智,苟姑娘係一個靚女。」

龍小菌現真身
■龍小菌前日現身圓方時沒蒙面,樣子清秀被指似苟芸慧(小圖)。

否認同居

問龍小菌以後是否用真面目見人?邵子風乘機做宣傳說:「今個禮拜六(22日)佢喺旺角行人專用區做音樂會,到時就會知道,我好贊成佢唔蒙面,天氣又熱,要保護佢私隱花好多工夫,但要尊重佢決定,𠵱家佢潛水,我都搵唔到佢,佢驚咗呢個世俗。」
至於讀者爆料指他們在沙田同居?邵子風笑言:「個個都知我係土瓜灣人,我同媽咪住,呢個有啲誤會,我冇拍拖,冇正式女友。」
採訪:林妃(蘋果日報)

龍小菌現真身
龍小菌現真身
■上車後龍小菌急急戴上口罩,經理人兼緋聞男友邵子風則忙於開車閃人。

龍小菌現真身 原文: 驚現真身即潛水 龍小菌激似苟姑娘

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...